Nieuwe wetgeving rond duurzaamheidsrapportage (CSRD) raakt ook de leden van de bij Aannemersfederatie Nederland (AFNL) aangesloten branches. De wetgeving is bedoeld voor grote bedrijven om te rapporteren over hun duurzaamheidsinspanningen, maar hebben daar informatie voor nodig van al hun leveranciers en klanten. Hoe kunnen wij onze leden ondersteunen en zorgen dat ze zo min mogelijk last krijgen van deze rapportageplicht? Of hoe kunnen we zorgen dat we dit zelfs kunnen omdraaien in iets positiefs? Iets wat concurrerend voordeel oplevert? Adviesbureaus Berenschot en Montis-Q zijn bekend met deze wetgeving en komen tijdens de vergadering langs voor uitleg en zijn bereid om samen met ons na de denken over deze vraagstukken.

Waar het om gaat is een passende financiering voor uw doel tegen de best mogelijke voorwaarden. MKB Krediet Nederland geeft uitleg over de mogelijkheden (hoe kan het wel) en over de werkwijze, waarbij de verschillende mogelijkheden onderzocht en vergeleken worden en het voordeligste aanbod gepresenteerd wordt. Het vergelijken van de mogelijkheden kost misschien meer tijd maar bespaart u geld.

Wat kan MKB Krediet Nederland voor uw relaties betekenen?

De themabijeenkomst wordt gehouden op ons kantoor in Veenendaal op donderdag 19 september van 15.00 - 17.00 uur. Wij hopen u te treffen op 19 september om er samen met de sprekers een informatieve en voor alle deelnemers waardevolle middag van te maken.

Mocht u aanwezig willen zijn dan vragen wij u dat vooraf door te geven aan ons secretariaat via een e-mail: secretariaat@aannemersfederatie.nl