Zaken doen met het Rijksvastgoedbedrijf, geef u op voor het Goede Gesprek op 15 april

Op maandag 15 april organiseert het Rijksvastgoedbedrijf haar jaarlijkse Marktmiddag. Dit keer in Rijkskantoor de Knoop te Utrecht. Op de marktmiddag wil het RVB in gesprek treden met directeuren van bouwbedrijven, ingenieursbureaus en installatiebedrijven die zaken doen met het RVB. Ook directeuren van brancheorganisaties zijn welkom.

Onder leiding van een moderator, worden open gesprekken aangegaan. Het RVB is geïnteresseerd in uw visie over de kwaliteit van de samenwerking tussen het RVB en marktpartijen, uw visie op de huidige marktsituatie, de actuele uitdagingen binnen de sector, mogelijke oplossingsrichtingen en kansrijke, nieuwe samenwerkingsvormen. Uw gesprekspartners zijn diverse inkoop en contractmanagers van het RVB.

Wilt u ook dit Goede Gesprek voeren met het RVB, meld u dan aan via de link... Lees het artikel

Filter berichten

Selecteer de gewenste onderwerpen

AFNL-Manifest ‘Mkb-aannemers willen bouwen’

Met het oog op de coalitievorming en een nieuw regeerakkoord heeft Aannemersfederatie Nederland het manifest “MKB-aannemers willen bouwen!” samengesteld.

Correctie nieuwe CAO Bouw en Infra 2024

Loontabel gecorrigeerd

Lees het artikel

Convenant veilig werken in de bouw met ingehuurd personeel

Aannemersfederatie Nederland (AFNL), Governance Code Veiligheid in de Bouw (GCVB) en Bouwend Nederland slaan de handen ineen met ABU en NBBU om werk in de bouwsector veiliger te maken.

Cao onwerkbaar weer