Invoering functie- en loongebouw: extra tijd voor een soepele transitie tot eind 2025

De overgang naar het nieuwe functie- en loongebouw brengt veel uitdagingen met zich mee voor bedrijven.

Om iedereen de kans te geven dit proces zorgvuldig door te lopen, hebben de cao-partijen besloten om de implementatiedatum te verschuiven naar 31 december 2025. Deze extra tijd biedt bedrijven de ruimte om zich goed voor te bereiden en het nieuwe systeem effectief te integreren.

Actief doorgaan met de voorbereidingen

We willen hierbij benadrukken dat het van essentieel belang is dat bedrijven de komende periode actief blijven werken aan de... Lees het artikel

Filter berichten

Selecteer de gewenste onderwerpen

Online enquête ervaringen Wet kwaliteitsborging voor bouwen namens ministerie van VRO

Per 1 januari 2024 is de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen (Wkb) in werking getreden.

Prinsjesdag 2024 - Ondernemersorganisaties: ‘Nu aan de slag en uitvoeren’

Werken moet meer gaan lonen, de regeldruk wordt aangepakt en er komen geen nieuwe algemene lastenverzwaringen voor ondernemers. De eerste Miljoenennota van het kabinet Schoof komt op een aantal terreinen tegemoet aan de zorgen van bedrijven, concluderen ondernemersorganisaties.

Prinsjesdag Peiling: Kabinet moet zich nog bewijzen bij ondernemers

Recent heeft u wellicht deelgenomen aan de door VNO-NCW en MKB Nederland georganiseerde Prinsjesdag Peiling. De uitkomsten van deze peiling treft u hier aan.